S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Kategórie


Reklamačný poriadok

Výmena alebo vrátenie - dodržiavajte nasledujúce postupy:

  1. Kontaktujte naše reklamačné oddelenie mailom na adresu reklamacie@smartino.sk a popíšte či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť. 
    Tovar zakúpený v našom internetovom obchode si môžete vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa ich prevzatia. 
    Pre urýchlenie celého procesu prosím pošlite hned aj tovar ktorý chcete vymeniť. 
  2. V prípade ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy stiahnite si tento formulár ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY pre uplatnenia nároku 
    na vrátenie peňazí stačí vyplniť tento formulár a odoslať tovar ktorý chcete vrátiť na našu adresu. 
    Následne nás kontaktujte mailom reklamacie@smartino.sk ak ste balík odoslali. Balík posielajte BEZ DOBIERKY, 
    peniaze Vám budú vrátene buď prevodom na bankový účet alebo poštovým šekom. (zaleží na Vami vybranom spôsobe úhrady)

SMARTINO s. r. o.

Okrajová 33

08005 Prešov

  1. Následne Vám po skontrolovaní obsahu balíka budú peniaze odoslané Vami uvedeným spôsobom v odstúpení od kúpnej zmluvy 
    do 14 dní od prijatia odstúpenia od kúpnej zmluvy a tovaru ktorý za ktorý si nárokujete vrátiť peniaze.




Reklamácia tovaru







Ak počas používania tovaru dôjde k poškodeniu alebo poruche atď., poškodený tovar podlieha záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa doručenia objednávky. Na všetok tovar ktorý sa predava na našom internetovom obchode je záruka platná rovnako a máte plné právo poškodený tovar vymeniť, alebo môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z neodborného používania produktov, chybnej manipulácie a znečistenia. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Dodržiavajte nasledujúci postup:

Kontaktujte náše reklamáčne oddelenie na reklamacie@smartino.sk kde uvedťe vaše číslo objednávky a popíšte o akú chybu sa jedná. Následne Vám po posudení reklamačného oddelenia bude odpovedané čí Vám pošleme nový tovar alebo bude potrebné aby ste nám tovar odoslali na našu adresu na podrobnejšie posúdenie uplatnenia reklamácie. 

 

 

YjhiY2U