S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Kategórie


Reklamačný poriadok

Aj keď je percento reklamácií u nás zakúpeného tovaru veľmi nízke, je dobré aby ste vedeli, že u nás platí rovnaká zaručná doba, ako keby ste tovar kúpili v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na jej vybavenie čakali dlhšie, ako je nutné (spravidla sú reklamácie riešené do niekoľkých dní - pokiaľ máme od klienta k dispozícii všetky potrebné informácie).

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Predajca (Michal Zoščák) zodpovedá za chyby výrobku, ktorý mal tovar pri prevzatí kupujúcim, prípadne, ktoré sa prejavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním, alebo mechanickým poškodením tovaru kupujúcim.

Reklamáciu je možné uplatniť poštou.

Reklamovaná zásielka zaslaná poštou:

  • Zásielku je potrebné zaslať k reklamácii poštou na adresu: Makovická 753/17, 089 01 Svidník
  • Do zásielky priložte vyplnený reklamačný formulár, v ktorom uvediete z akého dôvodu výrobok reklamujete. Ďalej priložte do zásielky kópiu faktúry, ktorá slúži ako záručný list alebo údaje, podľa ktorých Vás budeme schopní identifikovať (najlepšie číslo vašej objednávky alebo faktúry a vaše meno).
    V sprievodnom liste takisto uveďte, akým spôsobom máme postupovať v prípade reklamácie, či si želáte výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí. V prípade žiadosti o vrátenie peňazí uveďte číslo účtu a kód banky, na ktorý vám bude čiastka prevedená. Poskytnutím týchto údajov urýchlite priebeh vybavenia vašej reklamácie, preto je vo vašom vlastnom záujme na ne nezabudnúť.
  • Nezabudnite tiež na vaše kompletné údaje, meno a adresa kam máme poslať vymenený produkt, poprípade vaše telefónne číslo, aby sme sa s vami mohli spojiť, ak budeme potrebovať riešiť nejaký problém s vybavením vašej reklamácie (nedostupnosť tovaru, farebné prevedenie, či iné otázky potrebné k rýchlemu a bezproblémovému riešeniu vašej reklamácie).

Naše reklamačné oddelenie môžete kontaktovať emailom na smartino.shop@gmail.com

 

Vrátenie tovaru do 14 dní

V prípade, že ste si nákup rozmysleli, tovar je možné vrátiť do 14 dní aj bez udania dôvodu po vyplnení formuláru odstúpenia od zmluvy. 

Po obdržaní tovaru Vám bude zaslaná suma za vrátený tovar vrátane základného poštovného - 1,40 € (v prípade, že vraciate všetok fakturovaný tovar)

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku 

STIAHNITE TU

 

YTQwMjAxZ